- Szczegóły
- Kategoria: Edukacja cyfrowa
Każdy wtorek, godz. 12.00 - 15.00
Biblioteka "Pod Skrzydłami"
Grójecka 109
Każdy czwartek, godz. 12.00 - 14.00
Biblioteka "Baśniowa"
Grójecka 68
Kurs czasowo zawieszony
Projekt @Konsultacji Komputerowych, w poprzedniej edycji 2012-2016, cieszył się popularnością nie tylko wśród seniorów, doceniany za kameralne spotkania, podczas których czytelnik otrzymywał wsparcie dotyczące technicznych aspektów związanych ze sprzętem elektronicznym, komputerowym i wynikających z nieprawidłowej pracy tego sprzętu usterek programowych lub sprzętowych.
Pierwotnie projekt miał za zadanie wspierać tylko osoby średnio zaawansowane podczas rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Podczas trwania zajęć okazało się że jest duże zapotrzebowanie na wsparcie od podstaw. Postanowiliśmy równolegle ze wsparciem osób średnio zaawansowanych, zbliżyć też osoby mało obeznane z komputerem do samodzielnej i niestresującej pracy ze sprzętem, następnie projekt rozwijał również umiejętność samokształcenia się u osób przychodzących cyklicznie.
Uczestnictwo w spotkaniach dało nie tylko wiedzę z zakresu obsługi komputera. Dzięki zdobytym umiejętnościom, osoby które wcześniej nie radziły sobie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sprzętów elektronicznych, podchodziły z większą otwartością także do innych urządzeń elektronicznych, jak również radziły sobie w sytuacjach związanych z usterkami tego sprzętu. Wszystko to przekładało się także na świadome podejmowanie decyzji podczas napraw w serwisach i rozmowach z personelem technicznym lub np. podczas kupna nowego sprzętu.
Po pewnym czasie podczas @Konsultacji Komputerowych realizowano dynamicznie już kilka scenariuszy spotkań jednocześnie, zależnie od zaproponowanego tematu indywidualnie przez każdą z osób (2-6 osób jednocześnie) bez względu na stopień zaawansowania umiejętności komputerowych czy znajomości zagadnień serwisowych przez zainteresowane osoby.
Serdecznie zapraszamy!
Projekt @Konsultacji Komputerowych, w poprzedniej edycji 2012-2016, cieszył się popularnością nie tylko wśród seniorów, doceniany za kameralne spotkania, podczas których czytelnik otrzymywał wsparcie dotyczące technicznych aspektów związanych ze sprzętem elektronicznym, komputerowym i wynikających z nieprawidłowej pracy tego sprzętu usterek programowych lub sprzętowych.
Pierwotnie projekt miał za zadanie wspierać tylko osoby średnio zaawansowane podczas rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Podczas trwania zajęć okazało się że jest duże zapotrzebowanie na wsparcie od podstaw. Postanowiliśmy równolegle ze wsparciem osób średnio zaawansowanych, zbliżyć też osoby mało obeznane z komputerem do samodzielnej i niestresującej pracy ze sprzętem, następnie projekt rozwijał również umiejętność samokształcenia się u osób przychodzących cyklicznie.
Uczestnictwo w spotkaniach dało nie tylko wiedzę z zakresu obsługi komputera. Dzięki zdobytym umiejętnościom, osoby które wcześniej nie radziły sobie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sprzętów elektronicznych, podchodziły z większą otwartością także do innych urządzeń elektronicznych, jak również radziły sobie w sytuacjach związanych z usterkami tego sprzętu. Wszystko to przekładało się także na świadome podejmowanie decyzji podczas napraw w serwisach i rozmowach z personelem technicznym lub np. podczas kupna nowego sprzętu.
Po pewnym czasie podczas @Konsultacji Komputerowych realizowano dynamicznie już kilka scenariuszy spotkań jednocześnie, zależnie od zaproponowanego tematu indywidualnie przez każdą z osób (2-6 osób jednocześnie) bez względu na stopień zaawansowania umiejętności komputerowych czy znajomości zagadnień serwisowych przez zainteresowane osoby.
Serdecznie zapraszamy!
Podkategorie
Strona 2 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec