Każdy wtorek, godz. 12.00 - 15.00
Biblioteka "Pod Skrzydłami"
Grójecka 109
Każdy czwartek, godz. 12.00 - 14.00
Biblioteka "Baśniowa"
Grójecka 68
Projekt @Konsultacji Komputerowych, w poprzedniej edycji 2012-2016, cieszył się popularnością nie tylko wśród seniorów, doceniany za kameralne spotkania, podczas których czytelnik otrzymywał wsparcie dotyczące technicznych aspektów związanych ze sprzętem elektronicznym, komputerowym i wynikających z nieprawidłowej pracy tego sprzętu usterek programowych lub sprzętowych.
Pierwotnie projekt miał za zadanie wspierać tylko osoby średnio zaawansowane podczas rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Podczas trwania zajęć okazało się że jest duże zapotrzebowanie na wsparcie od podstaw. Postanowiliśmy równolegle ze wsparciem osób średnio zaawansowanych, zbliżyć też osoby mało obeznane z komputerem do samodzielnej i niestresującej pracy ze sprzętem, następnie projekt rozwijał również umiejętność samokształcenia się u osób przychodzących cyklicznie.
Uczestnictwo w spotkaniach dało nie tylko wiedzę z zakresu obsługi komputera. Dzięki zdobytym umiejętnościom, osoby które wcześniej nie radziły sobie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sprzętów elektronicznych, podchodziły z większą otwartością także do innych urządzeń elektronicznych, jak również radziły sobie w sytuacjach związanych z usterkami tego sprzętu. Wszystko to przekładało się także na świadome podejmowanie decyzji podczas napraw w serwisach i rozmowach z personelem technicznym lub np. podczas kupna nowego sprzętu.
Po pewnym czasie podczas @Konsultacji Komputerowych realizowano dynamicznie już kilka scenariuszy spotkań jednocześnie, zależnie od zaproponowanego tematu indywidualnie przez każdą z osób (2-6 osób jednocześnie) bez względu na stopień zaawansowania umiejętności komputerowych czy znajomości zagadnień serwisowych przez zainteresowane osoby.
Serdecznie zapraszamy!
Pierwotnie projekt miał za zadanie wspierać tylko osoby średnio zaawansowane podczas rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Podczas trwania zajęć okazało się że jest duże zapotrzebowanie na wsparcie od podstaw. Postanowiliśmy równolegle ze wsparciem osób średnio zaawansowanych, zbliżyć też osoby mało obeznane z komputerem do samodzielnej i niestresującej pracy ze sprzętem, następnie projekt rozwijał również umiejętność samokształcenia się u osób przychodzących cyklicznie.
Uczestnictwo w spotkaniach dało nie tylko wiedzę z zakresu obsługi komputera. Dzięki zdobytym umiejętnościom, osoby które wcześniej nie radziły sobie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sprzętów elektronicznych, podchodziły z większą otwartością także do innych urządzeń elektronicznych, jak również radziły sobie w sytuacjach związanych z usterkami tego sprzętu. Wszystko to przekładało się także na świadome podejmowanie decyzji podczas napraw w serwisach i rozmowach z personelem technicznym lub np. podczas kupna nowego sprzętu.
Po pewnym czasie podczas @Konsultacji Komputerowych realizowano dynamicznie już kilka scenariuszy spotkań jednocześnie, zależnie od zaproponowanego tematu indywidualnie przez każdą z osób (2-6 osób jednocześnie) bez względu na stopień zaawansowania umiejętności komputerowych czy znajomości zagadnień serwisowych przez zainteresowane osoby.
Serdecznie zapraszamy!